Przy zakupie powyżej 300 zł
WYSYŁKA GRATIS!

Telefon 601 697 605

Kategorie

Koszyk  

jest pusty

Promocje

CASTROL POWER1 4T...
CASTROL POWER1 4T 10W40 4L (dawny GPS)

139,00 zł 119,00 zł

TSU BOSS BS662-SP KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA85)

TSU BOSS BS662-SP KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA85)

45,00 zł brutto

BS662-SP

 

TSU BOSS BRAKE RACING







Klocki hamulcowe TSU BOSS BS662-SP


komplet (2 klocki) na jedną tarczę





Seria klocków SP jest optymalna do codziennego użytku w motocyklach szosowych, cruiserach, skuterach. Zalecana do umiarkowanego użytku ale zapewniającą dobrą siłę spowalniającą. Seria SP charakteryzuje się o około 20% niższym zużyciem okładziny względem innych znanych producentów klocków tej samej kategorii. Seria SP zapewnia niski stopień zużycia tarczy i ciche hamowanie dzięki złożonemu składowi okładziny ciernej.



TSU BOSS BRAKE RACING została założona w 2000 roku w Grecji. Firma od początku swojej działalności zajmuje się produkcją części zamiennych do motocyklowych układów hamulcowych - klocków i tarcz hamulcowych. Produkty TSU BOSS BRAKE RACING posiadają certyfikat TÜV. O jakości produktów niech świadczy fakt, że TSU BOSS BRAKE RACING produkuje klocki oraz tarcze hamulcowe dla takich marek jak GALFER oraz BRAKING. Firma TSU BOSS BRAKE RACING posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 30 krajach, m.in. w Anglii, Irlandii, Holandii, Belgii, Niemczech, Francji.

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem produktów marki TSU BOSS BRAKE RACING na Polskę. Posiadasz sklep motocyklowy? Ofertujemy bardzo atrakcyjne warunki współpracy.






Produkt oryginalny, na każdy towar wystawiam paragon lub fakturę.


Odpowiedniki:

EBC: FA85
FERODO: FDB339/R
SBS: 557


Oznaczenie:

R - tył
F - przód
F(left) - przód lewa tarcza
F(right) - przód prawa tarcza
F&R - przód i tył

 



Klocki przeznaczone do:



GENERIC

Vertigo 125 (4T) 12-13 F


KAWASAKI

EL 250 ‘Eliminator’ 87-89 F
EL 250 D1-D5 90-94 F
EL 252 (EL 250 F2/F3/F5/F6) 96-03 F
ER 250 B1-B3 (Z250T Scorpion) 83-88 F
GPZ 250 R (EX 250 E) 86 F&R
KR 250 A1/A2 84-86 R
Z 400 C2/C3 (Z 400 F2) 85-87 R
ZL 400 A ‘Eliminator’ 86-87 F
FX 400 R (ZX400 E1-E3) 86-88 R
GPX 400 R (ZX 400 D1/D3/D3A) 85-87 R
LTD 454 (EN 450 A1-A5) 86-89 F
EN 500 A1-A3/B1-B2/C1-C9 90-04 F
GPz 550 A1-A4 (ZX 550 A1-A4) 84-87 F&R
GPz 600 R A1-A5A 85-89 F&R
VN 700 A1 ‘Vulcan’ 85 F
ZN 700 A1/A2 ‘Ltd’ 84-85 F&R
GPz 750 A1-A5 83-87 F&R
GPz 750 E1-E2 (Turbo) 84-87 F&R
GPz 750 R G2/G3 85-86 F&R
VN 750 A2-A5/A10 86-94 F
VN 800 A1-A3 95-99 F
GPz 900 R (A1-A6) 84-89 F&R
ZL 900 A1/A2 ‘Eliminator’ 85-86 F&R
GPz 1000 RX (A1-A3) 86-88 F&R
ZL 1000 A1 87 F&R
1000 GTR (ZG 1000 A1-A7) 86-93 F&R
1000 GTR (ZR 1000 A9-A14) 94-99 R
GPz 1100 A1-A3 83-85 F&R
Z 1100 R1 84 F
VN 1500 B2-B6 (VN15SE) 88-92 F&R
VN 1500 A6 (VN15) 92 F&R
VN 1500 C1/C2 (VN15) 94-95 F&R
VN 1500 D1/D2/E1/E2 “Classic” 96-99 R
VN 1500 G1/G2 ‘Classic Tourer’ 98-99 R