Przy zakupie powyżej 300 zł
WYSYŁKA GRATIS!

Telefon 601 697 605

Kategorie

Koszyk  

jest pusty

Promocje

CASTROL POWER1 4T...
CASTROL POWER1 4T 10W40 4L (dawny GPS)

139,00 zł 119,00 zł

IRONMAN SPROCKETS RM52 ZĘBATKA TYŁ JTR808.52

IRONMAN SPROCKETS RM52 ZĘBATKA TYŁ JTR808.52

439,00 zł brutto

RM52

 

DIRT TRICKS







Zębatka stalowa tył 52 zęby



Dirt Tricks


RM52




przeznaczona do:

SUZUKI

RM/DR/DRZ 125/250/400 (1987-2008)

RMZ250 RMZ450 (2007-2016)

Does not fit 2004-2006 RMZ 250 – See Kawasaki rears page


ATK

250  260L  350  490  500  605 (1987-2003)







Nasza firma prowadzi import produktów Ironman / Dirt Tricks. Zębatki są produkowane w USA.










Firma Dirt Tricks z Nevady jest producentem najwytrzymalszych zębatek na świecie do off-road'u.


1. Gwarancja. Każda tylna zębatka IRONMAN dostarczana jest wraz z kartą gwarancyjną. Nieważne ile jeździsz! Jeśli zużyjesz zębatkę w krócej niż rok, uznamy gwarancję (zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej).


2. Materiał. Zębatki IRONMAN są wytwarzane ze stali chromowo-molibdenowej obrabianej cieplnie, pokrywane niklowo-chromową powłoką. Materiał ten jest 2.5 raza wytrzymalszy niż stal nierdzewna i 3 razy wytrzymalszy niż aluminium lotnicze 7075.


3. Waga. Zębatki tylne IRONMAN ważą ok. 500g czyli zaledwie 100g więcej od typowej zębatki aluminiowej.


4. Wygląd. :-)




Koszt tej zębatki jest niewątpliwie spory. Samo laserwe cięcie jednej zębatki to koszt 20 USD. Jednak pieniądze wydane na zębatkę Ironman to dobry zakup - zakup na lata.

Poniżej (po prawej) jest zużyta, choć wciąż nadająca się do używania zębatka IRONMAN. Zębatka jest zużyta zaledwie o ok. 0,7mm. Zębatka ta była używana przez ponad 1000 (słownie: tysiąc) motogodzin w KTM-ach 525 z 2002 oraz 2003 roku. Aby ją zużyć ważący 100kg zawodnik potrzebował dwóch motocykli, pięć łańcuchów O-ringowych, oraz 31 opon Dunlop 695 w warunkach pustynnych/enduro, jeżdząc średnio 10 motogodzin tygodniowo.

Jest to typowe zużyce w piaszczystych warunkach i górskim terenie. Błoto przyspiesza zużycie, ale zębatki IRONMAN przetrwają od 10 do 30 razy dłużej w błotnych warunkach niż markowe zębatki aluminiowe (np. Renthal). W praktyce 1000 motogodzin w poniższym przypadku spokojnie pochłonęłoby 30 drogich aluminiowych zębatek. Mocna 450-tka zjada tylną zębatkę w podobnym czasie co tylną oponę. 30 zębatek po 150 zł to 4500 zł! Zobacz ile możesz zaoszczędzić w ciągu roku z zębatką IRONMAN.

Zębatka poniżej po lewej to markowa anodowana aluminiowa Sprocket Specialists popularna w USA. Ma za sobą 16 godzin wyścigów/treningów w piaszczystych warunkach.






Sprocket Specialists po 16 godzinach

Ironman po 1000 godzinach






Zębatka Ironman sprosta największym wymaganiom. Nawet tym:


Zobacz film http://www.youtube.com/watch?v=O9nJcPcpCfY