Przy zakupie powyżej 300 zł
WYSYŁKA GRATIS!

Telefon 601 697 605

Kategorie

Koszyk  

jest pusty

Promocje

CASTROL POWER1 4T...
CASTROL POWER1 4T 10W40 4L (dawny GPS)

139,00 zł 119,00 zł

IronmanZnaleziono 67 produkty

Ironman

Nasza firma prowadzi import produktów Ironman. Zebatki są produkowane w USA.





Firma Dirt Tricks z Nevady, jest producentem najwytrzymalszych zębatek na świecie do off-road'u.


1. Gwarancja. Każda tylna zębatka IRONMAN dostarczana jest wraz z kartą gwarancyjną. Nieważne ile jeździsz! Jeśli zużyjesz zębatkę w krócej niż rok, uznamy gwarancję (zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej).


2. Materiał. Zębatki IRONMAN są wytwarzane ze stali chromowo-molibdenowej obrabianej cieplnie, pokrywane niklowo-chromową powłoką. Materiał ten jest 2.5 raza wytrzymalszy niż stal nierdzewna i 3 razy wytrzymalszy niż aluminium lotnicze 7075.


3. Waga. Zębatki tylne IRONMAN ważą ok. 500g czyli zaledwie 100g więcej od typowej zębatki aluminiowej.


4. Wygląd. :-)


Koszt tej zębatki jest niewątpliwie spory. Samo laserwe cięcie jednej zębatki to koszt 20 USD. Jednak pieniądze wydane na zębatkę Ironman to dobry zakup - zakup na lata.

Poniżej (po prawej) jest zużyta, choć wciąż nadająca się do używania zębatka IRONMAN. Zębatka jest zużyta zaledwie o ok. 0,7mm. Zębatka ta była używana przez ponad 1000 (słownie: tysiąc) motogodzin w KTM-ach 525 z 2002 oraz 2003 roku. Aby ją zużyć ważący 100kg zawodnik potrzebował dwóch motocykli, pięć łańcuchów O-ringowych, oraz 31 opon Dunlop 695 w warunkach pustynnych/enduro, jeżdząc średnio 10 motogodzin tygodniowo.

Jest to typowe zużyce w piaszczystych warunkach i górskim terenie. Błoto przyspiesza zużycie, ale zębatki IRONMAN przetrwają od 10 do 30 razy dłużej w błotnych warunkach niż markowe zębatki aluminiowe (np. Renthal). W praktyce 1000 motogodzin w poniższym przypadku spokojnie pochłonęłoby 30 drogich aluminiowych zębatek. Mocna 450-tka zjada tylną zębatkę w podobnym czasie co tylną oponę. 30 zębatek po 150 zł to 4500 zł! Zobacz ile możesz zaoszczędzić w ciągu roku z zębatką IRONMAN.

Zębatka poniżej po lewej to markowa anodowana aluminiowa Sprocket Specialists popularna w USA. Ma za sobą 16 godzin wyścigów/treningów w piaszczystych warunkach.




 

Sprocket Specialists po 16 godzinach

Ironman po 1000 godzinach

 

 

Przykładowe zdjęcia (kliknij aby powiększyć):

 

 

Poniżej lista zębatek które oferujemy. Przy zamówieniach prosimy o podawanie kodu zębatki wraz z ilością zębów dokładnie tak jak w lewej kolumnie.

 

Zębatki tył (cena 439 PLN)

 

CR48 HONDA
CR125, CRF250X, CRF250R, CR250,CR500, XR250, XR400, CRF450R, CRF450X, 650R (1984-2011)
CR49
CR50
CR51
CR52
KX48 KAWASAKI
KX, KDX, KLX, KXF, 125, 200,250,450,500 (1984-2011) RMZ 250 (2004-2006)
KX49
KX50
KX51
KX52
YZ48 YAMAHA
YZ/WR, YZF/WRF 125,250,426,450
(1999-2011)
YZ49
YZ50
YZ51
YZ52
RM48 SUZUKI
RM, RMX, DR, DRZ 125+ (1987-2008) RMZ250 (2007-2011) RMZ450 (2005-2011)
ATK 250, 260L, 350, 490, 500, 605
RM49
RM50
RM51
RM52
KTM42 KTM (1991-2011)
HUSABERG (2000-2011)
KTM45
KTM48
KTM49
KTM50
KTM51
KTM52
HV43 HUSQVARNA, GAS-GAS, Sherco ,and Beta Most dirt models (1990-2011)
HV45
HV50

 

 

Przednie zębatki IRONMAN są wytwarzane ze stali hartowanej na wskroś. Większość sprzedawanych przednich zębatek jest hartowana powierzchniowo, co oznacza, że tylko cienka wasrstwa zewnętrzna stali jest hartowana. Pod tą cienką warstwą jest rdzeń który pozostaje miękki. Przednie zębatki Ironaman są obrabiane cieplnie tak twardo jak łożyska, przez całą strukturę materiału, dając im najwyższą wytrzymałość i odporność na zużycie. W jaki sposób uzyskać taką twardość i uniknąć pękania? Odpowiedź to matrycowa stal odporna na wstrząsy. Ta sama stal matrycowa jest używana w szybkobierznych prasach do wybijania otworów w płytach stalowych grubości 25mm. Nie zadowalaj się gorszymi zębatkami, wybierz zębatkę Ironman!

 

Przykładowe zdjęcia (kliknij aby powiększyć):



Zębatki przód (cena 159 PLN)

 

CR3-13 Honda CR125 (2004-2007)
CRF250R, CRF250X (2004-2011)
CR3-14
CR2-13 Honda CR250, CR500, CRF450R, CRF450X (1988-2011)
CR2-14
F1-13 Yamaha YZF250/WRF250 (2001-2011), YZ125 (2005-2008)
F1-14
YK2-13 Yamaha YZ250, YZF/WRF400, 426, 450 (1999-2011) Kawasaki KX250 (1999-2009) Kawasaki KX450F (2006-2011)
YK2-14
KX3-13 Kawasaki KXF250 (2006-2011)
KX3-14
KTM-12 KTM 2-Stk (1988-2011)
KTM 4-Stk (1999-2011)
KTM-13
KTM-14
KTM-15
RM1-12 Suzuki RM125 (1986-2005) RMZ 250 (2007-2011)
RM1-13
RM2-13 Suzuki RM250 (1982-2008) Suzuki DR350 (1990-1999) Suzuki DR/DRZ400 (2000-2004)
RM2-14
RM3-13 Suzuki RMZ250 (2004-2006) Kawasaki KXF250 (2004-2005)
RM4-13 Suzuki RMZ 450 (2005-2011)
RM4-14
HV1-14 Husqvarna (Most) Does not fit new generation Huskys. (250's and countershaft pivot versions)
HV1-15

 

 

 

Zestaw śrub klasy 10.9 z najwyższej jakości cynkowanej stali wraz z nakrętkami z metalowym blokowaniem na wzór fabrycznych. Dla podwójnej ochrony przed samoczynnym odkręcenim każda ze śrub ma na końcowych zwojach specjalny środek zabezpieczający. Środek ten upłynnia się i uszczelnia gdy śruba jest dokręcona. Są to najmocniejsze i najlżejsze śruby dostępne na rynku.

 

Zestaw śrub (cena 39 PLN)